hos min bästa

sover här inatt. like always, men hur underbart är det inte? kom nyss innan för dörren, herre va det blåser och regnar ute, snälla berit sluta!!!!! va ute en sväng med sandra innan också, men ne det blev inte alls länge pga äckliga vädret. nu ska vi ta något att käka och sen kolla någon film. hoppas på skräck, men nori är ju livrädd för sånna filmer så blir nog inte så tyvärr.. men hoppas får man ju göra haha :-) imorgon, tisdag! älskart. musik hela dagen.
och efter skolan blir det övning med massa jullåtar som vi esteter ska uppträda med i december. ååh, längtar nått till jul nu! så jävla mysigt! ne nog för mig. PUSSS /p 

P.S , jag har verkligen tröttnat på att blogga, så skriver då och då. men mina inlägg är hur ointressanta 
som helst, men det är bara att leva med mohaha. hare götttt



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback